Sök
Meny

Du är här: Introduktion Allt om köpet Returer och klagomål

Klagomål

Anlände varorna och något är fel? Kontakta oss via e -post på info@artalo.se så snart som möjligt för att hitta en lösning.

Hur man reklamerar varor på rätt sätt

Skriv oss ett e-postmeddelande

Skriv oss ett e-postmeddelande

Om något är fel, skriv oss ett e-postmeddelande så snart som möjligt.
Beskrivning av problemet

Beskrivning av problemet

Beskriv i detalj problemet med spegeln. Bifoga vid behov fotodokumentation.
Förvänta vårt svar

Förvänta vårt svar

Invänta vårt e-postmeddelande eller telefonsvar senast den andra dagen.
Lösa ett klagomål på distans eller genom att skicka varorna

Lösa ett klagomål på distans eller genom att skicka varorna

Om varorna måste skickas tillbaka är det nödvändigt att försiktigt linda spegeln i förpackningen så att den inte kommer att skadas under transporten. Sätt bifoga reklamationsrapporten, till leveransen.

Klagomål

Hur gör man ett klagomål?

Alla produkter genomgår produktionsinspektion och det är viktigt för oss att skicka en absolut felfri produkt. Om du fortfarande upptäcker att det är något fel med spegeln efter leveransen, kontakta oss så snart som möjligt via e-post på info@artalo.se och beskriv problemet. Du kan förvänta dig ett svar senast den andra dagen från oss.

Vad måste skickas med de reklamerade varorna?

Eventuellt problem bör först meddelas via e-post till  info@artalo.se. Beskriv i detalj problemet med produkten, skriv också din order eller fakturanummer, så kommer vi att kontakta dig nästa dag.

Upp